الو ویزیت

ساخت وبلاگ
فلکسوگرافی

فلکسوگرافی یک نوع چاپ امدادی است. صفحات تسکینی معمولا از پلیمرهای فتوولتائیک ساخته می شوند. این فرایند برای بسته بندی انعطاف پذیر، برچسب ها، روزنامه ها استفاده می شود. در این بازار با چاپ 80 درصد از بازار در ایالات متحده آمریکا، 50 درصد در اروپا، اما تنها 20 درصد در آسیا، رقابت می کند. [25]
سایر تکنیک های چاپ

سایر تکنیک های چاپ مهم عبارتند از:

    چاپگر رنگ تصعید
    جوهر افشان، معمولا برای چاپ تعداد کمی از کتاب ها یا بسته بندی، و همچنین برای چاپ انواع مواد: از مقالات با کیفیت بالا شبیه سازی چاپ افست، به کاشی های کف استفاده می شود. Inkjet نیز برای استفاده از آدرس های پستی برای ارسال قطعات الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد
    چاپ لیزری (چاپ تونر) به طور عمده در دفاتر و برای چاپ معاملات (صورت حساب، اسناد بانکی) استفاده می شود. چاپ لیزری معمولا توسط شرکت های پستی مستقیم برای ایجاد نامه های داده های متغیر یا کوپن استفاده می شود.
    چاپ پد، محبوب برای توانایی خود را برای چاپ در سطوح پیچیده سه بعدی
    امداد چاپ، به طور عمده برای کاتالوگ استفاده می شود
    چاپ روی صفحه نمایش برای انواع برنامه های مختلف از تی شرت به کاشی کف، و در سطوح ناهموار
    Intaglio، به طور عمده برای اسناد ارزشمند مانند ارزها استفاده می شود.
    چاپ حرارتی، محبوب در سال 1990 برای چاپ فکس. امروز برای چاپ برچسب ها از قبیل برچسب های چمدان هواپیمایی و قیمت های فردی در سوپرمارکت ها استفاده می شود.

تاثیر چاپگر چاپی آلمان
 
الو ویزیت...
ما را در سایت الو ویزیت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرشید alovisit بازدید : 232 تاريخ : جمعه 7 تير 1398 ساعت: 22:16


مطبوعات چاپ Miehle مجله Le Samedi. مونترال، 1939.
مقاله اصلی: چاپ نامه

چاپ نامه چاپ یک روش چاپ امداد است. یک کارگر از نوع متحرک برای بستن یک مطبوعات فشرده و قفل می کند و آن را بر روی کاغذ فشار می دهد تا جوهر را از نوعی ایجاد کند که روی کاغذ اثر ایجاد می کند.

چاپ Letterpress فرم معمولی متن چاپ از اختراع آن توسط یوهانس گوتنبرگ در اواسط قرن 15 بود و تا زمانی که نیمه دوم قرن بیستم، زمانی که چاپ افست چاپ شد، استفاده گسترده ای از کتاب ها و سایر استفاده ها باقی مانده بود. اخیرا چاپ پرچم دار یک احیای را در قالب یک کاردستی دیده است.
انحراف
مقاله اصلی: چاپ افست

چاپ افست یک روش چاپی به طور گسترده ای است. چاپ افست جایی است که تصویر تزریق شده (یا "جبران") از یک صفحه به یک پلاستیکی لاستیکی منتقل می شود. انتقال افست تصویر را به سطح چاپ انتقال می دهد. هنگامی که در ترکیب با فرایند لیتوگرافی استفاده می شود، یک روند مبتنی بر رد نفت و آب است؛ تکنیک افست استفاده یک حامل تصویری صاف (پلانوگرافی). بنابراین، تصویر مورد نیاز برای چاپ، جوهر را از غلطک های جوهر دریافت می کند، در حالی که ناحیه عدم چاپ، یک فیلم از آب را جذب می کند، مناطق بدون چاپ بدون جوهر را نگه می دارد.

در حال حاضر اکثر کتاب ها و روزنامه ها با استفاده از روش لیتوگرافی افست چاپ شده اند.
جاذبه
مقاله اصلی: Rotogravure

چاپ غلیظ یک تکنیک چاپ ضخیم است که در آن تصویر چاپ شده از افقی کوچک در سطح صفحه چاپ تشکیل شده است. سلول ها با جوهر پر می شوند و بیش از حد با یک تیغه دکتر از سطح خارج می شود. سپس یک غلتک پوشانده شده با رطوبت کاغذ را روی سطح ورق فشار می دهد و با جوهر در سلول ها تماس می گیرد. سیلندرهای چاپ معمولا از فولاد ورق مس ساخته می شوند که پس از آن کروم می باشند و ممکن است توسط حکاکی الماس تولید شوند. اچ، یا لیزر برداشتن.

چاپ گرانرو برای چاپ های چاپی با کیفیت و بلند مدت مانند مجلات، کاتالوگ های پستی، بسته بندی و چاپ روی پارچه و کاغذ استفاده می شود. همچنین برای چاپ تمبر پستی و ورقه های تزئینی پلاستیکی مانند میز کار آشپزخانه استفاده می شود.

 
الو ویزیت...
ما را در سایت الو ویزیت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرشید alovisit بازدید : 224 تاريخ : جمعه 7 تير 1398 ساعت: 22:15

تکنولوژی چاپ معمولی

تمام فرایند چاپ مربوط به دو نوع زمینه در خروجی نهایی است:

    منطقه تصویر (مناطق چاپی)
    ناحیه غیر تصویری (مناطق غیر چاپی)

پس از تهیه اطلاعات برای تولید (مرحله پیش چاپ)، هر فرآیند چاپ دارای وسیله ای قطعی برای جدا کردن تصویر از مناطق غیر تصویر است.

چاپ معمولی دارای چهار نوع فرآیند است:

    Planographics، که در آن مناطق چاپ و غیر چاپ در همان سطح هواپیما قرار دارند و تفاوت بین آنها به صورت شیمیایی یا خواص فیزیکی نگهداری می شود، نمونه هایی از قبیل لیتوگرافی افست، کلوتایپ و چاپ بدون برش است.
    امداد، که در آن مناطق چاپ در سطح هواپیما قرار دارند و مناطق غیر چاپی در زیر سطح هستند، نمونه هایی از: فلکسوگرافی و قلم چاپ است.
    Intaglio، که در آن مناطق غیر چاپ بر روی یک سطح هواپیما قرار دارند و قسمت چاپ در زیر سطح تراوش یا حکاکی می شود، مثال: سنگ حکاکی فولاد، گچ
    متخلخل، که در آن مناطق چاپ روی صفحه نمایش مش مش باز است که از طریق آن جوهر می تواند نفوذ کند، و مناطق غیر چاپ، یک تنگستن روی صفحه است تا جریان جوهر را در آن مناطق مسدود کند، مثلا: چاپ روی صفحه نمایش، چاپگر استنسیل.
 
الو ویزیت...
ما را در سایت الو ویزیت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرشید alovisit بازدید : 248 تاريخ : جمعه 7 تير 1398 ساعت: 22:14

چاپ نوع مدولار
Copperplate 1215-1216 5000 پول نقد کاغذ با 10 نوع متحرک برنز
جیکجی، "آموزش های انتخاب شده از شیخان و شاگردان پسر" از کره، اولین کتاب شناخته شده با نوع فلز قابل حمل، سال 1377 است. Bibliothèque Nationale de France، Paris
مقاله اصلی: نوع متحرک
همچنین نگاه کنید به: تاریخ تایپوگرافی غربی

نوع متحرک سیستم چاپ و تایپوگرافی با استفاده از قطعات متحرک از نوع فلزی، ساخته شده با ریخته گری از ماتریس ضربه زده شده با قلاب. نوع متحرک برای فرآیندهای انعطاف پذیر بسیار بیشتر از کپی دست یا چاپ بلوک مجاز است.

در حدود 1040، اولین نوع سیستم قابل حمل قابل تغییر در چین توسط بی شنگ از چین ساخته شد. [2] Bi Sheng از نوع خاک رس استفاده کرد که به آسانی شکست خورد، اما وانگ ژن در سال 1298 یک چوب با دوام تر از چوب را برش داد. او همچنین یک سیستم پیچیده از جداول چرخش و تعدادی عدد را با شخصیت های چینی نوشتاری ساخت که کارآیی چاپ و چاپ را توسعه داد. با این حال، روش اصلی در استفاده از چاپ چوب برش (xylography) باقی مانده است که "برای چاپ چینی ها با هزاران کاراکتر ارزان تر و کارآمد تر است." [10]

نسخه چاپی مپ تولید شده در چین در آغاز قرن 12th آغاز شد. این در چاپ بزرگ پول کاغذی صادر شده توسط سلسله سونگ شمالی استفاده شد. نوع متحرک در طول سلسله Goryeo به کره گسترش یافته است.

در حدود 1230، کره ای ها یک نسخه چاپی قابل حمل با استفاده از برنز را اختراع کردند. جکیجی که در سال 1377 منتشر شده، اولین کتاب شناخته شده فلزی چاپ شده است. نوع ریخته گری استفاده شده است، از روش سکه های ریخته گری اقتباس شده است. این شخصیت در چوب روح بریده شد و سپس به یک رس رس ریخت و قالب را ریخت و برنز را به قالب ریخت و در نهایت نوع جلا بود. [11] شکل کره ای نوع متحرک فلزی توسط دانشمند فرانسوی هنری ژان مارتین به عنوان "بسیار شبیه به گوتنبرگ" بود. [12] [6] [13] [14] [15] [16]، نوع متحرک فلزی شرقی در اواخر قرن 14 و اوایل قرن 15 به اروپا گسترش یافت.
موردی از قطعات فلزی نوعی ریخته گری شده و مواد تشکیل دهنده آن در یک چوب سازنده است
مطبوعات
مقاله اصلی: چاپ مطبوعات

در حدود 1450، یوهانس گوتنبرگ اولین سیستم چاپی قابل انتقال را در اروپا معرفی کرد. او نوآوری های پیشرفته ای را در نوع ریخته گری بر مبنای قالب ماتریکس و دست، سازگاری با پیچ پرس، استفاده از جوهر بر پایه روغن و ایجاد یک کاغذ نرمتر و جذاب تر کرده است. گوتنبرگ اولین کسی بود که تکه های نوع خود را از آلیاژ سرب، قلع، آنتیموان، مس و بیسموت ایجاد می کرد - اجزای مشابهی که امروزه استفاده می شود. [18] یوهانس گوتنبرگ در سال 1336 در چاپ چاپ خود با مشارکت با آندریاس Dritzehen - که قبلا در جواهرسازی آموزش داده بود - و Andreas Heilmann، مالک یک کارخانه کاغذ شروع به کار کرد. [13]

در مقایسه با چاپ چوب، صفحه تنظیمات چاپی و چاپ با استفاده از یک مطبوعات سریعتر و با دوامتر بود. همچنین قطعات فلزی قوی تر بوده و نامه های یکنواخت تر به تایپوگرافی و فونت ها منجر شده است. کیفیت بالا و قیمت نسبتا کم کتاب مقدس گوتنبرگ (1455) برتری نوع متحرک زبان های غربی را نشان داد. مطبوعات چاپی به سرعت در سراسر اروپا گسترش یافته و منجر به رنسانس و بعدا در سراسر جهان می شود.
صفحه تنظیم اتاق - c. 1920

نوآوری های گوتنبرگ در چاپ نوع متحرک مهمترین اختراع هزاره دوم نامیده شده است. [19]
 
الو ویزیت...
ما را در سایت الو ویزیت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرشید alovisit بازدید : 230 تاريخ : جمعه 7 تير 1398 ساعت: 22:14

در خاور نزدیک

بلوک چاپ، به نام عرق در عربی، در قرن نهم و دهم در مصر عربی، عمدتا برای نماز و عجایب توسعه یافته است. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این بلوک های چاپ شده از مواد غیر چوب، احتمالا قلع، سرب و یا خاک رس ساخته شده است. با این حال، تکنیک های استفاده شده مشخص نیست و به نظر می رسد نفوذ بسیار کمی در خارج از جهان مسلمان داشته اند. اگرچه اروپا از چاپ دنیای اسلام مسلمان شد، در ابتدا برای پارچه، تکنیک چاپ بلوک فلزی در اروپا شناخته شد. بعد از چاپ بلوک از چین خارج شد، چاپ بلوک بعد از استفاده در آسیای مرکزی اسلامی از چین خارج شد. [8]
در اروپا
قدیمی ترین چوب بری شناخته شده، 1423، بوکسیم، با دست نقاشی شده است

بلوک چاپ اول به عنوان یک روش برای چاپ بر روی پارچه، که در آن 1300 معمول بود، به اروپا آمد. تصاویری که بر روی پارچه برای اهداف مذهبی چاپ می شوند می توانند بسیار بزرگ و دقیق باشند. وقتی کاغذ نسبتا به راحتی در دسترس بود، حدود 1400، این تکنیک به سرعت به تصاویر کوچک مذهبی خرده چوب و کارت های بازیافت شده بر روی کاغذ منتقل شد. این چاپ در تعداد بسیار زیاد از حدود 1425 به بعد تولید شده است.

تقریبا در اواسط قرن پانزدهم، کتاب های بلوک، کتاب های چاپی با متن و تصاویر، معمولا در یک بلوک حک شده بود، جایگزین ارزان تر برای نسخه های خطی و کتاب های چاپ شده با نوع متحرک بود. این ها همه آثار کوتاه و بسیار پررنگ بود، پرفروش ترین روزها، در بسیاری از نسخه های مختلف بلوک کتاب تکرار شد: Ars moriendi و Biblia pauperum شایع ترین بودند. هنوز در میان دانشمندان اختلاف نظر وجود دارد که آیا پیش از معرفی آنها یا دیدگاه اکثریت پس از معرفی نوع متحرک، با طیف وسیعی از تاریخ های تخمین زده شده بین 1440 تا 1460 بود. [9]

الو ویزیت...
ما را در سایت الو ویزیت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرشید alovisit بازدید : 204 تاريخ : جمعه 7 تير 1398 ساعت: 22:13